Adverteren

Onze aanpak

We helpen jou om effectiever te adverteren. Ons advies baseren we op inzicht in markten en een grondige kennis van de media en zijn gebruikers. Effectief adverteren betekent voor ons het behalen van concrete, vooropgestelde doelstellingen: van het verhogen van naamsbekendheid en het verbeteren van een imago tot het activeren van doelgroepen en  het realiseren van verkoop. Met onze media hebben we zowel het bereik als de gerichtheid in huis om voor elke klant de juiste impact te realiseren.

We zitten nooit stil en zijn altijd bezig met wat nieuw is. Je kan altijd bij ons terecht met vragen. We zijn graag betrokken bij jouw projecten, we luisteren naar wat je te vertellen hebt en denken graag mee over de geknipte oplossing. Waar het voor ons in de kern om draait, is het maken van een onmiddellijke connectie met mensen. Een connectie die echt is, doelgericht en een duidelijke impact heeft. Het is een connectie die je op een vlotte manier maakt, op elk moment van de dag, het hele jaar door.

Vertel onze experts wie jij wanneer en waarover wil bereiken. En ontdek samen de beste oplossing.Met  GO50 bereikt jouw boodschap de mensen om wie het jou te doen is.

Partnerships

Om onze missie te realiseren, halen we graag gemeenschappelijk voordeel uit slimme partnerships. Waarin het resultaat altijd meer is dan de som van de delen. Zo haal jij het grootste profijt uit je investering: jouw geïnvesteerde kennis resoneert op ons gediversifieerde klankbord met duizenden kijkers, lezers en luisteraars.

Online adverteren met impact

Dit medium leent zich perfect voor creatieve en vooral interactieve campagnes. Denk aan originele call to actions, doorklikmogelijkheden, het verzamelen van data, enzovoort. En niet te vergeten: elk aspect van uw online campagne kan gemeten en bijgestuurd worden.

Onze premium content site zijn stuk voor stuk krachtige merken met een eigen marktpositie en profiel. Onze extra grote advertentieformaten zorgen ervoor dat uw boodschap in het oog springt.

Magazines

Voor een hoge Return on Investment

Met magazines bereik je veel mensen: 78% Belgen ouder dan 12 jaar lezen magazines. Magazinelezers kiezen voor het magazine, nemen er hun tijd voor en gaan er helemaal in op. Daardoor hebben ze een sterke band met hun magazine.

Magazines zijn de belangrijkste conversatiestarters en zorgen voor positieve gesprekken over merken. Omdat ze een geloofwaardige bron van informatie zijn, geniet u als adverteerder mee van de geloofwaardige context waarin de advertentie staat. Reclame maakt voor de lezers deel uit van het magazine en wordt bijgevolg niet als ergerlijk ervaren. Vaak zijn advertenties zelfs een bron van inspiratie.

Geïnteresseerd in een samenwerking?

Sonia De Pauw  – Managing Director

09/330 17 20
0477/55 28 91
sonia.depauw@haisja.be

Delphine Cannaert  – Accountmanager

09/330 17 20
0495/36 33 20
delphine.cannaert@haisja.be